دستگاه چاپ بنر کونیکا

دستگاه چاپ بنر کونیکا بی شک یکی از بهترین نمونه های دستگاه چاپ بنر هستند که در بازار ایران استقبال بسیار خوبی از آن شده است. انواع دستگاه چاپ بنر کونیکا با هد کونیکا 512 و کونیکا 1024 و هد کونیکا 512 آی در بازار ایران بسیار پر فروش هستند و تقریبا همه متخصصان این صنعت انها را میشناسند.

سیمای شهر انواع دستگاه بنر کونیکا را با کیفیت بالا و تنوع  بسیار بصوروت اختصاصی وارد میکند. همچنین برای تمام دستگاههای فروخته شده گارانتی و سرویس و خدمات پس از فروش قوی و مطمئن در سراسر ایران عرضه میشود.

دستگاههای کونیکا سیمای شهر شامل موارد زیر هستند

  1. دستگاه چاپ بنر با هد کونیکا 512 ژاپن سری Z , و سری E
  2. دستگاه بنر با هد کونیکا 512 آی ژاپن در مدلهای I8 , I7

در صفحه اختصاصی هر محصول،  نمونه چاپ دستگاه را به همراه جدول اطلاعات فنی و کیفیت های چاپ را مشاهده نمایید. در حال حاضر بهترین دستگاه موجود در بازار دستگاه بنر با هد کونیکا آی است که میتوانید اطلاعات آنرا در صفحه محصولات دنبال کنید.

دستگاه های چاپ بنر با هد کونیکا در شرکت سیمای شهر بصورت مستقیم و بدون واسطه از چین عرضه میگردد.از مقایسه قیمتهای ما میتوانید به مناسب بودن این قیمتها پی ببرید . همه این ماشین ها به همراه گارانتی و سرویس و خدمات پس از فروش قوی و مطمئن از مزایای خرید از سیمای شهر است.

هد کونیکا پرفروش ترین و پر مصرف ترین هد دستگاه بنر در ایران میباشد.به خاطر سازگاری عالی با شرایط آب و هدایی متفاوت ایران و همینطور نوع جوهر با ثبات باعض شده دستگاه چاپ بنر کونیکا پرفروش ترین دستگاه بنر در ایران باشد.

سیمای شهر انواع دستگاه  بنر کونیکا با هد های مختلف کونیکا را عرضه مینماید.

مشاهده همه 2 نتیجه