ثبت سفارش و خرید دستگاه های لیزری

برای راحتی بیشتر مشتریان عزیز و تسریع در عملیات سفارش و خرید محصولات ، ما راه های مختلفی را برای ثبت سفارش برنامه ریزی و میسر کردیم.

ثبت سفارش و خرید دستگاه های لیزری

کافی است از طریق منوهای بالای سایت گروه محصول خود را انتخاب و بر روی هر محصول دلخواه کلیک فرمایید تا مشخصات دستگاه مورد نظر را مشاهده نمایید.

تمامی محصولات در ۴ گروه تقسیم بندی و مشخصات آنها ارایه شده است:

که هر کدام از این گروه محصولات شامل انواع دستگاه های لیزر خواهند بود.

سپس با یک تماس تلفنی بخش فروش و یا تکمیل فرم ثبت سفارش ، کارشناسان دستگاه لیزر در اسرع وقت با شما تماس گرفته و پس از راهنمایی فرایند ثبت سفارش را تکمیل خواهند کرد.

 

برای تماس فوری و مشاوره با شماره ۳۵۱۳۱-۰۳۱ در ارتباط باشید.

 

همچنین میتوانید از بخش تماس با ما ، درخواست ثبت سفارش خود را ارسال نمایید.

 

چرا برای ثبت سفارش از تماس با تلفنی کارشناسان بهره ببرید؟

تجربه تیم فنی و کارشناساس فروش دستگاه های لیزری صرفا اطلاع از وضعیت بازار و قیمتها نیست! بلکه بدلیل تجربه عملی با دستگاه های مختلف و شناخت کامل از قطعات مصرفی و همچنین دانش فنی درباره عملکرد دستگاه های مختلف لیزری ، به عنوان مشاوری مورد اعتماد و کارشناسی با تجربه میتوانند قبل از اینکه شما مدل خاصی را انتخاب کنید ، با بررسی نیازهای شما و شرایط استفاده و میزان خروجی مورد انتظار و ده ها عامل دیگر ، بهترین محصول و مناسبترین دستگاه را به شما توصیه کنند. همچنین با توجه به شهری که در آن هستید شیوه های ارسال و  نصب و یا سرویس دستگاه را مورد بررسی قرار دهند.

چنانچه تماس برای شما سخت است لطفا از طریق واتساپ که بر روی صفححات سایت امکان اتصال و ارسال پیام به گروه پشتیبانی ما هست به راحتی در ارتباط باشید.

 

سوالی دارید ؟
Send via WhatsApp