قیمت دستگاه برش لیزری

قیمت دستگاه برش لیزری

 

 

قیمت دستگاههای برش لیزری

اگر به دنبال قیمت انواع دستگاه برش لیزر هستید جای درستی آمدید

قیمت دستگاههای برش لیزر در ابعاد مختلف همچنین دستگاه برش لیزری ورق آهن  و قیمت دستگاه لیزر فلزات را میتوانید در ادامه دریافت کنید ولی ابتدا توضیحاتی راجع به مجتمع سیمای شهر را مطالعه فرمایید

معرفی دستگاه برش لیزر دیاموند لیزر

مجتمع سیمای شهر با سابقه ایی ۱۹ ساله انواع دستگاههای برش و حکاکی لیزر و سی ان سی را با نام دیاموند لیزر و دیاموند سی ان سی عرضه مینماید .

این دستگاهها با استفاده از برترین و جدید ترین تکنولوژی های  روز دنیا در زمینه دستگاههای برش لیزری و استفاده از قطعات اصلی و اور

جینال تضمین کننده موفقیت شما در بازار رقابتی امروز است .

  • برای انجام سفارشات برش و حک روی انواع متریال چوب پلکسی ام دی اف پارچه چرم و انواع فلزات از جمله آهن استیل فولاد آلومینیوم
  • انواع دستگاه وارداتی و تولید داخل به انتخاب شما
  • ضمانت بی قید وشرط سیمای شهر و ضمانت بازگشت وجه
  • دارای شبکه وسیع از دارندگان دستگاه و تکنسین های مجرب
  • دارای خدمات پس از فروش در سراسر ایران

 

اگر وقت کافی برای مطالعه این مطلب را ندارید ، میتوانید به خلاصه صوتی آن گوش دهید:


انواع دستگاههای برش لیزر
از بهترین قطعات یدکی از تولید کنندگان مطرح چینی ژاپنی و تایوانی استفاده مینمایند. هم دستگاههای وارداتی و هم دستگاههای تولیدی سیمای شهر دارای این قطعات میباشند.

برند دستگاههای سیمای شهر Diamond Laser بوده و هزاران دستگاه با این برند و پشتیبانی خدمات سیمای شهر در سراسر کشور مشغول به فعالیت میباشند.

این دستگاهها علاوه بر ایران در کشورهای گرجستان ارمنستان روسیه افغانستان عراق ترکیه عمان  در حال کار بوده و کیفیت و خدمات آن ضامن موفقیت سرمایه گزاران روی این برند میباشد.

شماره تماس سیمای شهر 

۰۳۱-۳۵۱۳۱ (سی خط) اگر خطوط مشغول بود دوباره تماس بگیرید

۰۳۱-۳۵۳۵۳۵۴۲

مدیریت فروش و واتس آپ  : ۰۹۳۵۳۳۳۴۶۳۱

 دریافت قیمت دستگاههای برش لیزر و شرایط اقساط ۱۴۰۰

 

    محاسبه قیمت دستگاه برش لیزری

    اگر به دنبال خرید دستگاهی هستید که برای حکاکی غیرفلزات استفاده کنید توصیه می کنیم که از دستگاه‌های با وات کمتر استفاده کنید. ولی اگر به دنبال برش لیزری و برشکاری هستید بهتر است  از دستگاه‌های با قدرت وات بیشتر استفاده کنید.نسبت به وات دستگاه قیمت دستگاه برش لیزری میتواند متفاوت باشد. الزاما همیشه دستگاه با وات کمتر ارزانتر نخواهد بود.

    کیفیت حکاکی با قدرت تیوب لیزر نسبت عکس دارد . هر چه قدرت تیوب لیزر افزایش پیدا کند ، از کیفیت و دقت حکاکی کاسته می شود. اما برشکاری بهتر انجام می‌شود. اگر کار حکاکی شما بیش از برش کاری شما است ، دستگاه با تیوب حداکثر ۸۰ وات خریداری کنید و اگر کار های برش کاری شما بیشتر از حکاکی است از دستگاه با تیوپ ۱۳۰ وات به بالا استفاده نمایید.

    پیشنهاد ما دستگاه با تیوب لیزر ۱۰۰w  Reci  است که تقریبا برای همه کارها مناسب است. تیوب لیزر نصب شده بر روی دستگاه ها قابل تعویض و ارتقاء می باشد به شرط آنکه پاور تغدیه دستگاه نیز متناسب با تیوپ لیزر انتخاب و تغییر نماید. بهتر است هنگام خرید از توان تولیدی پاور دستگاه مطمئن شوید تا در آینده برای تغییر تیوب لیزر به مشکل نخورید. یک منبع تغذیه قویتر در هنگام خرید شاید حدود ۷ تا۱۰% روی قیمت دستگاه برش لیزری تاثیر بگذارد اما خرید یک منبع تغذیه جدید بسیار گرانتر خواهد بود.

     

    دستگاه برش لیزر ۱۳۱۸ 

    شروع قیمت ۱۳۹ میلیون

    دستگاه برش لیزر ۱۳۹۰ 

    شروع قیمت ۱۲۰ میلیون

    دستگاه برش لیزر هیبریدی ۱۳۲۵ 

    شروع قیمت ۲۹۰ میلیون

    قیمت دستگاه برش لیزری |تعمیر و ارتقا 

    با انجام تغییراتی در دستگاه‌های برش لیزر مخصوص غیر‌فلزات می‌توان آن‌ها را به دستگاه لیزر برش فلزات تبدیل کرد. در این‌جا یک نکته مهم وجود دارد که باید بدانید با انجاماین تغییر ، دستگاه لیزر  قابلیت حکاکی بر روی غیر‌فلزات را از دست می‌دهد. یعنی کاربرد این دستگاه تغییر یافته و عمکلرد دستگاه مناسب زمانی شده که ما نیاز به برش ضخامت بیشتر غیر فلزات و برش فلزات داریم. 

    دستگاه برش لیزر

    در صورتی که نیاز به قیمت های دقیق تر و دریافت شرایط اقساط دارید ایمیل وشماره همراه خود را وارد کنید

      اندازه میز و تاثیر روی قیمت دستگاه برش لیزری

      امروزه اکثر تولید کنندگان  را با دو میز مشبکِ لانه زنبوری و تیغه‌ای تولید می‌کنند که هر میز برای یک نوع متریال کارایی خاص دارد. بیشترین اندازه میز کار برای دستگاه های برش لیزر در کارهای تابلو سازی و خدماتی ، میز ۹۰×۱۳۰ و ۱۳۰×۱۸۰ سانتی‌متر است. میز دوم به “تمام ورق” نیز مشهور است. اندازه میز هم یکی از عوامل تاثیر گذار بر قیمت دستگاه برش لیزری است خرید کدام دستگاه بستگی به نیاز شما دارد.

       

       

       

      اگر نوع و قطر متریال سفارشات شما متفاوت است و مقصد دارید در بخش وسیعی از خدمات یا صنایع کار کنید. و یا اگر قصد حکاکی بر روی اجسام مدور را دارید پیشنهاد می‌کنیم دستگاه با میز کار متحرک عمودی خریداری نمایید. البته این دستگاه‌ها اندکی گرانتر از دستگاه با میز ثابت است. اما به راحتی می توانید هر قطعه کار با هر قطری بر روی آن قرار دهید. همچنین باید دستگاه شما توانایی نصب سیستم روتاری را هم داشته باشد. که این مورد هم بر روی قیمت تاثیر جزئی دارد اما وجود آن در آینده به نفع شما خواهد بود.

      روتاری دستگاه کوچکی است که امکان حکاکی و برش بر روی قطعات مدور را فراهم می کند. این دستگاه بر روی میز دستگاه لیزر قرار می‌گیرد و قطعات گرد جهت حکاکی به آن وصل می‌گردد. این دستگاه با گردش آرام قطعه ، امکان حکاکی بر روی آن را فراهم می کند. ولی اگر نوع کار شما محدود به قطر و نوع خاصی است ، مثلا فقط بر روی ورق های ام دی اف و یا پلکسی گلاس ۳ میلیمتر کار خواهید کرد ، لزومی ندارد هزینه اضافی جهت خرید دستگاه با میز برقی یا روتاری بکنید. ناگفته نماند که قیمت دستگاه برش لیزری با میز برقی تقریبا حدود۵۰۰ هزار تومان تا یک میلیون بیشتر است.

      قیمت دستگاه برش لیزری

      نحوه محاسبه قیمت دستگاه برش لیزری

      قیمت دستگاه برش لیزری ، تکنولوژی بروزی است که دارای تنوع و کاربرد وسیع در صنایع مختلف است. با توجه به نوع صنعت و نیاز استفاده کننده ، دستگاه برش یا حکاکی لیزری ویژه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. دستگاه‌های برش لیزری به دو گروه عمده صنایع فلزی و غیر فلزی تقسیم می گردند. دستگاه های هر گروه نیز با توجه به نوع کاربرد با توان ها و قابلیت های مختلفی تولید می گردند.قیمت دستگاه برش لیزری بر اساس این موارد تغییر میکند. به عنوان نمونه نوع دستگاه برش لیزری و قدرت مورد استفاده آن در صنایع چرم و کیف با صنعت چوب و حکاکی متفاوت می باشد. تیوب لیزر این دستگاه‌ها در توان‌ها و عمر مفید گوناگونی تولید می‌گردند . از جمله ۴۰ ، ۸۰  ، ۱۰۰ ، ۱۳۰  ، ۲۰۰ وات و .. با عمر مفید ۳۰۰۰ ، ۷۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ ساعت کار می توان نام برد.

       

      قیمت دستگاه برش لیزر

      دو مورد کلی که در قیمت دستگاه برش لیزری ورق آهن تأثیر دارند؟

      اگر مطالب قبلی ما را در مورد قیمت گذاری انواع دستگاههای صنعتی مطالعه کرده باشید، احتمالاً انتظار دارید که در مورد قیمت دستگاه برش لیزری ورق آهن به برخی از قابلیت‌ها و توانایی‌های دستگاه اشاره کنیم. اما در این مطلب ما می‌خواهیم بحث قیمت‌گذاری این دستگاه‌ها را از دو جنبه متفاوت و منحصر به فرد بررسی کنیم و مشخص کنیم که یک دستگاه به چه صورتی می‌تواند قیمت دستگاه مورد نظر ما را تغییر دهد. طبیعتاً ما نمی‌توانیم یک دستگاه را به عنوان دستگاه برش ورق آهن معرفی کنیم، اما دستگاه‌های زیر و قیمت آنها به ما کمک می‌کند که درک درستی از این قیمت‌گذاری داشته باشیم.

      قیمت دستگاه لیزر فایبر

      قیمت دستگاه لیزر فایبر از این جهت در این بخش آورده شده است که برخی از دستگاه‌های برش لیزری ورق آهن به صورت دستگاههای فایبر هستند و به همین دلیل باید به نقش آنها اشاره کنیم. دستگاه‌های فایبر از فیبرهای نوری برای انتقال اشعه لیزر و متمرکز کردن آن بهره می‌برند و به همین دلیل کیفیت کار آنها به همراه صحت و دقت در برش، بسیار بالاتر از دستگاه‌های معمولی است که شرکت‌های مختلف به دنبال این توانایی می‌گردد. پس قیمت دستگاه برش لیزری ورق آهن که به صورت فایبر طراحی شده باشند، از دستگاه‌های معمولی و دستگاه‌های قدیمی‌تر بالاتر هستند.

      قیمت دستگاه برش لیزر فلزات

      نکته مهمی که در مورد قیمت دستگاه برش لیزری ورق آهن وجود دارد این است که این دستگاه در فهرست دستگاههای برش لیزری فلزات قرار می‌گیرد و به همین دلیل قیمت دستگاه برش لیزر فلزات را نیز باید در این فهرست قرار دهیم. عمومیت بخشیدن به فلزات برای کار با یک دستگاه بسیار سخت است و به بررسی‌های دقیق‌تری نیاز دارد. ساختار برخی از فلزات مانند طلا با فلزات دیگری مانند فولاد زنگ نزن بسیار متفاوت است، اما با تغییر در برخی فاکتورها مانند قدرت اشعه لیزر، می‌توانیم از این دستگاه‌ها به شکل عمومی‌تری استفاده کنیم و نقش آنها را در برش ورقه‌های فلزی مانند ورق آهن در نظر بگیریم.

       دریافت قیمت دستگاههای برش لیزر ورق آهن  و شرایط اقساط ۱۴۰۰

       

         

        قیمت دستگاه برش لیزری  | رعایت نکات ایمنی در استفاده از دستگاه لیزر

        قیمت دستگاه برش لیزری | هر دستگاه صنعتی ، علاوه بر اینکه موارد امنیتی در آن لحاظ شده است ولی باید حتما مسائل ایمنی از طرف مسئول آن دستگاه ، رعایت شود. از نکات مهم استفاده از دستگاه برش لیزر  رعایت نکات ایمنی دستگاه است. دستگاه برش لیزری برای تولید لیزر نیاز به افزایش ولتاژ برق دارد و همین موضوع احتمال بروز برخی خطرات را به همراه دارد.البته به نظر نمی رسد که استفاده از این دستگاته خطرناک باشد. اگر نکات ایمنی استفاده از دستگاه لیزر رعایت شود، این دستگاه هیچگونه خطری نه برای اپراتور و نه کارگاه ندارد. اما در صورت عدم رعایت نکات ایمنی دستگاه برش لیزر می تواند آسیب های زیاد جانی و مالی وارد کند.

         

         

        اولین و مهمترین موضوع ، جلوگیری از ورود افراد غیرمجاز و متفرقه به محیطی که دستگاه لیزر قرار داردک. این نکته پیش پا افتاده بسیار مهم و حائز اهمیت است. تابلو «ورود افراد متفرقه به کارگاه ممنوع» را در کارگاه خود نصب کنید و آن را جدی بگیرید.  افراد نا آشنا میتوانند با کنجکاوی و سر کشیدن به قسمت های مختلف هم برای خود ، هم کارگاه و هم اپراتور دستگاه ایجاد خطر کنند. هیچ فردی که دانش و آشنایی با دستگاه ندارد نباید به نزدیکی دستگاه برود. این افراد بخاطر اینکه اطلاعی نسبت به دستگاه لیزر و خطرات احتمالی آن ندارند؛ و نباید به نزدیکی دستگاه بیایند. اگر قرار است مشتری را به پای دستگاه بیاورید حتما به وی نکات ایمنی را یادآوری کنید.

         

         

        نکته بعدی که در مورد رعایت نکات ایمنی باید مورد توجه اپراتور دستگاه لیزر قرار گیرد این است که به هیچ عنوان نباید دستگاه را در زمانی که مشغول به کار است ترک کند. ترک دستگاه لیزر در حال کار به منزله ایجاد خطر برای کارگاه خواهد بود. در صورتی که اتفاقی ساده برای دستگاه برش لیزر بیافتد و اپراتور بالای سر دستگاه نباشد، ممکن است همین اتفاق ساده به فاجعه ای بزرگ تبدیل شود. عدم ترک دستگاه برش لیزر در حالی که دستگاه در حال برش یا حکاکی است شاید یکی از مهمترین نکاتی است که اپراتور دستگاه باید اهمیت زیادی به آن بدهد. متاسفانه برخی از اپراتور ها بعد از مدتی که این دستگاه برایشان عادی می شود، این نکته مهم را رعایت نمی کنند. فراموش نکنید که اتفاق یکبار می افتد و اگر همین اتفاق زمانی واقع شود که اپراتور در کنار دستگاه حضور ندارد، حوادث جبران ناپذیر خواهند بود.

         

         

        رعایت نکات ایمنی در هنگام کار با آینه، ورق آلومینیوم و هر ماده منعکس کننده اشعه لیزر نیز اهمیت زیادی دارد که اپراتور باتجربه ، خود بهتر میداند با این موارد چگونه باید برخورد کند. در واقع برای برش زدن و یا حتی حکاکی بر روی این نوع متریال ها نیاز به تجربه بسیار زیادی وجود دارد. اگر اپراتور اطلاعات کافی در زمینه کار با این متریال ها ندارد بهتر است با دیگر متخصصان مشورت کند و یا از کار بر روی آن ها صرفه نظر کند. نور منعکس شده از این متریال می تواند به بدن انسان ، محیط کارگاه و یا حتی خود دستگاه لیزر به ویژه تیوب آن آسیب وارد کند.

         

        دریافت لیست قیمت دستگاههای برش لیزر 

           

          سخن پایانی برای قیمت دستگاه برش لیزری

          کار با دستگاه برش لیزر بسیار پر منفعت بوده و برگشت سرمایه آن فوق العاده خوب است. هرچند قیمت دستگاه برش لیزری به حدود چند ده میلیون تومان میرسد اما با این حال برای شخصی که کار با آن را بداند سود دهی خوبی دارد.  فقط کافی است به نکات مهمی که در بالا اشاره شد و برخی نکات دیگر که در سایت ما موجود است، توجه کنید و آنها را در هنگام خرید و استفاده از دستگاه برش لیزر به کار ببندید. شما در صورت بروز مشکل نیز می توانید با تکنسین های مربوطه صحبت کنید و از راهنمایی آن ها استفاده کنید تا مشکلات به وجود آمده تخصصی تر برطرف شود. این دستگاه یک دستگاه مناسب برای راه اندازی و گسترش کسب و کار است؛ البته به شرطی که با دیدی باز خرید کنید و در ادامه نیز درست آن را به کار ببندید.

          برش لیزری

          قطعات دستگاه برش لیزر

          دستگاه فایبر

           

          سوالی دارید ؟
          Send via WhatsApp