محصولات

دستگاه فایبر مارکینگ ۳۰/۵۰ وات باکس

(دیدگاه کاربر 3)

تومان162,000,000

توضیحات

دستگاه لیزر فایبر برای حکاکی فلز و غیرفلز

دستگاه لیزر فایبر یکی از پیشرفته ترین و جدید ترین روشهای حکاکی و مارکینگ را ارائه میدهد. امروزه این دستگاه در صنایع مختلفی وارد شده و استفاده از آن بتدریج در حال گسترش است. با دستگاه فایبر براحتی میتوان بر روی مواد مختلف ازجمله فلزات، پلاستیک، سنگ و…. حکاکی کرد. به همین خاطر مشاغل وصنایع زیادی بدنبال استفاده از این تکنولوژی در حرفه خود هستند، و حتی اگر خودشان دستگاه فایبر خرید نکنند  ، به عنوان سفارش می‌توانند از شرکت‌های فعال در صنعت چاپ بنر با دستگاه فایبر کمک بگیرند.

 

تجهیزات فلزی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند : فلزات سنگین و فلزات سبک و حساس.

قطعات فلزی سبک و حساس مانند قطعات کامیپیوتر و تجهیزات هوافضا بر اثر فشار وارده در روشهای قبلی مارکینگ دچار تغییر شکل و خطا میشدند. روش جدید دستگاه فایبر بدون لمس قطعه و از طریق تابش پرتوی قدرتمند لیزر از فاصله چند سانتی متری ، نقطه مورد نظر را سوزانده و عمل حکاکی را انجام میدهد. موارد استفاده آن در جاهایی است که میخواهند مشخصات کلی محصول خود، به همراه برند شرکت را بر روی محصول حک کنند.

 

در اینجا میتوان از دستگاه فایبر استفاده کرد و براحتی در چندثانیه ، طرح مورد نظر را حکاکی کرد. از طرفی این حکاکی به قدری ظریف و در ابعاد میلیمتری انجام میشود که در صنایع پزشکی ، روباتیک ، فضاپیما و بسیاری از صنایع بسیار حساس و دقیق هم جایگزین روشهای قبلی شده است. بااین‌وجود در ابتدا به نقش کلی دستگاه فایبر لیزری در صنعت فلز خواهیم پرداخت و چند مورد را ذکر خواهیم کرد.

 

اما حوزه فلزات می‌تواند از هر دو شیوه چاپ و حکاکی استفاده کرد. معمولاً سازه‌های آهنی بزرگ از پرس قالب برای حکاکی استفاده میکنند و استفاده از این دو شیوه به تجهیزات فلزی متوسط و سبک محدود می‌شود. اگر بخواهیم بین این دو شیوه یکی را انتخاب کنیم، باید تفاوتها و خوب و بد هردستگاه را به درستی بشناسیم.

 

دستگاه لیزر فایبر و عملکرد آن با فلزات

دستگاه لیزر فایبر یک روش عالی برای حکاکی و مارکینگ بر قطعات فلزی با استفاده از قدرت پرتوی لیزر است. دستگاه فایبر بدلیل ویژگیهای خوبی که ارائه می‌دهد باعث شده که فعالان هر صنعتی به‌راحتی برای محصولات، ورق‌های فلزی و حتی نشانه‌ها از حکاکی لیزری استفاده کنند و از دوام این روش نشانه گذاری اطمینان داشته باشند. در حوزه فلزات و بخصوص آهن استفاده از دستگاه فایبر برای  حکاکی می‌تواند بسیار وسیع باشد. اما برخی تجهیزات آهنی مانند تیرآهن نیازی به این شیوه ندارند و در محل تولید با استفاده از قالب نشانه‌گذاری می‌شوند.

دستگاه فایبر

اما استفاده از مارکینگ به تجهیزات سبک فلزی بیشتر مربوط می‌شود. جواهرات و زیورآلات حوزه دیگری از صنعت فلزات گران‌بها هستند که به ریزه‌کاری و ایجاد طرح‌های زیبا و ظریف نیاز دارند. استفاده از دستگاه فایبر در تولید فلزات گرانبها و طلا و جواهر بسیار ایده مناسبی است چرا که بدون برش و فرز کاری براحتی نقوش منحصر بفردی را ایجاد میکند. حکاکی بر روی سنگ‌های زینتی استفاده شده در جواهرات، حکاکی بر روی انگشترها، حکاکی بر روی پلاک‌های طلا همگی از کاربرد دستگاه فایبر در حوزه فلزات سبک است.

 

تفاوت در قدرت تابش پرتوی لیزری این ماشین را به یک دستگاه قدرتمند با قدت مانور بالا تبدیل میکند. این دستگاه می‌تواند قدرت لیزر را براساس جنس قطعه مورد استفاده برای حکاکی تغییر دهد و اپراتور امکان استفاده از آن برای حکاکی‌های سطحی و یا عمیق را دارد. از طرفی این تغییر در قدرت لیزر امکان استفاده از دستگاه را در موارد مختلف فراهم می‌آورد. به همین دلیل ، استفاده از دستگاه فایبر در حوزه تولید قطعات کامپیوتر هم وارد شده و تولیدکنندگان تجهیزات فلزی کامپیوتر می‌توانند از این ‌دستگاه برای مارکینگ و نشانه‌گذاری محصول خود استفاده کنند.

 

دستگاه فایبر

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ یا جوهر افشان کدام بهتر است

شاید برای بسیاری نیز این سؤال پیش آمده باشد که دستگاه لیزر فایبر مارکینگ بهتر هستند یا دستگاه چاپ جوهر افشان؟

این یک سوال کلی است و هرکدام از این دستگاه ها قابلیت خود را دارند و باید دید درچه زمینه ای قرار است استفاده شود چرا که هرکدام در حوزه خود می‌توانند ایده آل باشند.در واقع دستگاههای جوهر افشان برای عملیات مارکینگ و حک زنی بعد از مدتی پاک خواهند شد لذا استفاده از دستگاه فایبر مارکینگ توصیه بهتری به شمار میرود.

دستگاه چاپ جوهر افشان روی هر سطحی چاپ میکند، سرعت چاپ بالایی دارد و کیفیت نوشته آن مناسب است. این دستگاه‌ها از لحاظ اقتصادی نیز مقرون‌به‌صرفه هستند و هزینه چندانی برای مشتری ندارند. اما بزرگترین مشکل حکاکی با دستگاه جوهر افشان ، پاک شدن تدریجی چاپ ، از روی قطعه است . جوهرهه دوام بالایی ندارند و به تدریج بر اثر سایش یا دما پاک می‌شوند، بنا براین نمی‌توان برای بلندمدت بر روی آنها حساب کرد. در ضمن در مواردی که حساسیت بالایی مانند بهداشتی و ایمنی وجود دارد، مانند وسایل آزمایشگاهی و پزشکی وجود جوهر می‌تواند مشکل‌ساز باشد.

 

در دستگاه فایبر از انرژی اشعه لیزر برای حکاکی استفاده میشود پرتوی لیزر ، مقدار بسیار جزئی از سطح تابش را تصعید می‌کند و باعث نقش بستن طرح اصلی روی قطعه میشود. سرعت دستگاه فایبر نسبت به دستگاه چاپ جوهرافشان کمتر است و احتمالاً قیمت دستگاه فایبر بیشتر است، اما این دو مورد نمی‌تواند مانعی برای استفاده از دستگاه فایبر در صنایع حساس شود. اگر به صنعت پزشکی و داروسازی اشاره کنیم، وجود هرگونه ماده خارجی می‌تواند مشکل‌ساز باشد، بنابراین دستگاه فایبر می‌تواند یک گزینه ایده آل برای حکاکی تجهیزات فلزی در حوزه پزشکی باشد. در ضمن حکاکی دوام بالایی دارد و هرگز پاک نمی‌شود.

دریافت لیست قیمت ماشین آلات لیزر فایبر

    مزایای استفاده از دستگاه لیزر فایبر در صنعت فلزات

    استفاده از لیزر مارکینگ در صنعت فلز مزایای زیادی دارد. هرقدر قطعه ساخته شده کوچکتر و ظریف تر باشد ، حساسیت این موضوع بیشتر میشود و مزیتهای دستگاه فایبر چشمگیرتر میشود . این مزایا عبارت‌اند از

    دستگاه فایبر

    • رابط کاربری ساده و قابل فهم: با وجود اینکه دستگاه فایبر بسیار پیچیده و با تکنولوژی بالایی است ، اما کاربران می‌توانند به‌راحتی با آن کار کنند (ضمن این که در شرکت سیمای شهر هنگام فروش دستگاه فایبر مانند پاورکم، اپراتورهای دستگاه را آموزش می‌دهیم).
    • عدم نیاز به نصب تجهیزات اضافی: معمولاً کسانی که با دستگاه فایبر کار می‌کنند به فضای خلوت با تمرکز بالا نیاز دارند. این دستگاه نیاز به تجهیزات اضافی ندارد و حتی نیازی به استفاده از کامپیوتر جداگانه نیز نیست.
    • قابلیت حکاکی با وضوح بالا: لیزر استفاده شده در دستگاه فایبر بسیار نازک بوده و می‌تواند لوگو و نوشته‌های دلخواه را با وضوح بسیار بالا حکاکی کند.
    • طول عمر بالا و هزینه نگهداری کم
    • عدم استفاده از مواد مصرفی مانند جوهر و حلال: کاربران دستگاه‌های چاپ جوهرافشان مجبور به استفاده از جوهر و حلال هستند و این مواد می‌توانند در حوزه پزشکی و داروسازی مشکل‌ساز باشند. اما دستگاه‌های فایبر نیازی به جوهر و حلال ندارند و فقط سطح فلز باقی می‌ماند.
    • ماندگاری بالای حکاکی: حکاکی ایجاد شده توسط فایبر هرگز پاک نمی‌شوند و در طول قطعه فلزی ماندگار هستند.

    استفاده از دستگاه فایبر لیزری فقط محدود به صنعت فلز نمی‌شود و موارد مختلفی برای استفاده از آنها وجود دارد. برای آشنایی بیشتر با دستگاه فایبر و تأثیر این بر روی مواد مختلف با ما در تماس باشید.

    دریافت لیست قیمت ماشین آلات لیزر فایبر

      دستگاه برش لیزر فایبر فلزات

      این دستگاه نیاز اصلی صنایع مختلف بوده که امکان برش فلزاتی از جمله فولاد کربنی، فولاد سیلیکون، فولاد ضد زنگ، آلیاژ آلومینیوم، آلیاژ تیتانیوم، ورق گالوانیزه و انواع ورق  های فلز دیگر را فراهم نموده است. نمونه های از کاربرددستگاه برش لیزر فایبر به شرح زیر است:

      • دستگاه برش لیزر فایبر جهت صنعت الکترونیک
      • ساخت قاب عینک توسط دستگاه برش لیزر
      • ساخت قطعات آسانسور با استفاده از دستگاه برش لیزر  فایبر فلزات
      • کاربرد لیزر و برش لیزر در صنعت نفت و گاز

      دستگاه برش لیزر با استفاده از فن آوری پیشرفته  دستگاه لیزر فایبر با قدرت بسیار بالا امکان برش هر نوع فلزات را در بالاترین سرعت و کیفیت ممکن فراهم نموده است.

      1. توان لیزر ۳۰۰ /۵۰۰ / ۷۵۰/ ۱۰۰۰-۲۰۰۰ وات
      2. سایز دستگاه برش لیزر ۱۵۰ در ۳۰۰ سانتی متر
      3. موتور و درایورها Japan YASKAWA Servo motor
      4. حداکثر سرعت دستگاه برش لیزری ۳۰۰۰۰ میلیمتر در دقیقه
      دستگاه برش لیزر فایبر

      نحوه آموزش و خدمات پس از فروش دستگاه برش لیزر:

      نصب دستگاه برش لیزر : کلیه دستگاهها پس از تحویل فوری به مشتری در محل بصورت کاملا رایگان و بدون هیچ هزینه ای نصب می شود

      نحوه آموزش کار کردن با دستگاه برش لیزر: دستگاهها پس از نصب دارای آموزش اپراتوری بصورت رایگان در محل مشتری بوده  همچنین در صورتی که مشتری نیاز به سایر آموزش های مربوطه داشته باشد می تواند در محل شرکت آموزش اضافه را دریافت نماید

      گارانتی دستگاه : دستگاهها دارای یک سال گارانتی  می باشند این گارانتی شامل کلیه قطعات دستگاه  لیزر فایبر بجز موارد مصرفی می باشد.

      قیمت دستگاه برش لیزر فایبر

      خدمات پس از فروش:

      دستگاههای عرضه شده توسط  سیمای شهر دارای ۱۰ سال خدمات پس فروش می باشند خدمات پس از فروش شامل تامین قطعات و لوازم و انجام سرویس و خدمات می باشد.

      کلیه دستگاههای وارداتی دارای استانداردهای معتبر اروپایی و استاندارهای اتحادیه اروپا و ایزو می باشند

       

      دریافت لیست قیمت ماشین آلات لیزر فایبر

        با استفاده از دستگاه فایبر میتوانید بر روی انواع متریالها عملیات حکاکی را انجام دهید . سرعت و کیفیت آن بسیار بی نظیر است . برای دریافت آخرین اطلاعات با ما تماس بگیرید ۰۳۱-۳۵۱۳۱

        دستگاه فایبر مناسب ترین دستگاه برای انجام سفارشات هدایای تبلیغاتی میباشد . انواع فلش مموری انواع جاکلیدی تقویم و … میتواند به بهترین نحو توسط دستگاه انجام شود . همچنین روتاری میتواند به سرعت انجام آن کمک کند . سفارشات بیشتری را در طول روز انجام دهید.

        دستگاههای فایبر با توجه به لنز استفاده شده در آن دارای سایزهای متفاوتی هستند . ابعاد ۱۱ در ۱۱ و ۲۰ در ۲۰ و ۳۰ در ۳۰ از پرطرفدارترین ابعاد هستند.

        توان دستگاه با نوع لنز و فاصله کانونی استفاده شده رابطه مستقیمی دارد. اگر نیاز شما به جک بر روی فلزات است بهترین پیشنهاد ما ۳۰ وات با لنز ۱۱۰ هست ولی میتوانید توان های بالاتر نیز استفاده نمایید

        3 دیدگاه برای دستگاه فایبر مارکینگ ۳۰/۵۰ وات باکس

        1. ali

          دستگاه لیزر فایبر مارکینگ بسیار حرفه ای

        2. fatemeh

          قیمت دستگاه فایبر چقدر هست و با دستگاه برش لیز چه فرقی میکنه؟

        3. محسنی

          سلام
          شما دستگاه دستگاه فایبری که داردی اصل هست؟ من چندجا قیمت کردم و اصلا خوب نبود. هم قیمتش و هم کیفیتش

        دیدگاه خود را بنویسید

        نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

        شما شاید این را هم دوست داشته باشید