محصولات

دستگاه اکوسالونت با هد جدید DX8

دستگاه چاپ اکوسالونت هد اپسون DX8 دارای 180 نازل در 6 کانال
تکنولوژی Variable Dot برای دستگاه چاپ بنر اکو سالونت
قابلیت چاپ wave و استفاده از دو تکنولوژی wave و Fuzz که باعث می شود کیفیت چاپ دستگاه بنر به طرز شگفت انگیزی بالاتر رود

توضیحات

دستگاه اکوسالونت

دستگاه اکوسالونت دارای مشخصات زیر می باشد:

تجهیز شده  به هد اپسون DX8 و دارای ۱۸۰ نازل در شش کانال تکنولوژی Variable Dot برای اکو سالونت توانایی چاپ wave و استفاده از دو تکنولوژی wave و Fuzz که موجب می شود کیفیت چاپ دستگاه بنر به طورشگفت انگیزی بالاتر رود. ریل Hiwin باعث حذف نویز کریج و ثبات کار آن در کل طول مدت چاپ بنر خواهد شد.

 

اکوسالونتپرینت Station فولادی بسیار پیشرفته، انجام کلین اتوماتیک هد و بهینه سازی مصرف مرکب و کاهش مصرف به ۵ cc برای انجام کلین همچنین، کپ اتوماتیک هد از قابلیت های این دستگاه میباشد. تنظیم آسان ارتفاع کرییج برای دستگاه بنر مدیاهای مختلف و جلوگیری از تلف شدن زمان چاپ دارای سیستم Post Script برای افزایش سرعت چاپ و رد کردن سفیدی ها دارای دستگاه رول جمع کن پیشرفته مجهز به تسمه ایتالیایی و بسیار با دوام زنجیر  ساخت آلمان دارای منو و صفحه نمایش روی خود دستگاه چاپ بنر جوهر بی بو دستگاه چاپ بنر اکو برای جلوگیری از آسیب دیدن اپراتور سه سری هیتر قبل چاپ، حین چاپ و پس از چاپ باعث جذب با کیفیت مرکب و همچنین بهتر خشک شدن کار چاپی پس از انجام چاپ میشود. ارتفاع قابل تنظیم کریج از بخش های مهم است.

 

اکوسالونت چیست؟ و دلایل استفاده آن چیست؟

این روزها، استفاده از اکوسالونت و دستگاه‌ اکوسالونت روند افزایشی داشته است و تقریبا در تمامی پرینترهای بزرگ از این راه استفاده می‌شود. اگرچه این شیوه را نتوان یک شیوه جایگزین برای سایر تکنیک‌های چاپ نامید، اما از لحاظ مختلفی مانند سازگاری با محیط، تطبیق‌پذیری در شرایط گوناگون و هزینه کلی کم آنها نسبت به سایر جوهرها برتر هستند.

 

حقیقتاً بسیاری از پرینترهای سایز بزرگ و پرینترهایی که برای چاپ نوشته‌های در سایز بزرگ استفاده می‌شوند، اکوسالونت یک روش محبوب و پرکاربرد محسوب می‌شود. جوهرهای اکوسالونت قیمت نسبتاً بالایی در مقابل جوهرهای سالونت دارند. ولی به دلیل مدل پاشش بسیار ریزپاش  فاکتورهایی مانند سازگاری با محیط‌ زیستی به شیوه ساخت منحصر به‌ فرد آنها برمی‌گردد.

 

چاپ کاغذ دیواری منبع درآمد جدید از اکوسالونت

کاغذ دیواری این روز ها به علت توجه شگرفی که مردم به چیدمان و افزایش کیفیت زیبایی دکوراسیون خانه و محل کار خود به میدهند چاپ بر روی کاغذ دیواری و متریال های مشابه رونق فراوانی پیدا کرد. حاشیه سود بالا همراه با کیفیت مشتریان آن باعث شده منبع درآمد قدرتمند و جدیدی به روی دارندگان دستگاه اکوسالونت ایجاد شود.

دستگاه اکوسالونت  و قابلیت چاپ بر روی کاغذ دیواری

سوال اینجا میباشد که آیا کل دستگاههای چاپ اکوسالونت قابلیت چاپ روی کاغذ دیواری را دارند؟ البته که نه چرا که کاغذ دیواری متریال جدید و ویژه میباشد و به دلیل ضخامت خاص آن دستگاههای بسیار کمی قابلیت چاپ بر روی آن را دارند.چراکه خطای طول در دستگاههای با کیفیت معمولی مشکلی غیر قابل حل برای کاغذ دیواری است.

 

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستگاه اکوسالونت با هد جدید DX8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *